DOE MEE!

Fotowedstrijd ‘Mijn Baarn’

Doe mee met onze fotowedstrijd en win de hoofdprijs: een fotocursus van €200!

Wat moet je doen?Fotowedstrijd Mijn Baarn, Escherrotonde

Je maakt een foto in Baarn van een plek waar jij persoonlijk dierbare of bijzondere herinneringen aan hebt. Dat kan van alles zijn: je eerste kennismaking met Baarn, een bankje in het bos, het perron van de trein naar Amersfoort, jouw plekje aan de Eem of de straat waar je woonde. Daarbij schrijf je, heel kort, waarom deze plek zo bijzonder voor je is. Heb je daar je eerste grote liefde ontmoet? Kwam je er altijd met je opa? Heb je er leren fietsen?

Waar moet je foto aan voldoen?

• Je foto moet aangeleverd worden als JPG bestand, resolutie minimaal 1MB.
  • De foto moet dit jaar zijn gemaakt.
  • Vermeld nauwkeurig waar de foto is gemaakt.
  • Geen interieurfoto’s, tenzij het een openbaar gebouw betreft zoals De Speeldoos of het Gemeentehuis.
  • Schrijf in maximaal 30 woorden waarom het plekje op de foto zo bijzonder voor je is.

Start en finish

Slechts 1 inzending per persoon!
  • De inzending sluit op 30 juni.
  • Na sluiting van de inzending worden de foto’s geplaatst op onze website www.historischekringbaerne.nl/fotowedstrijd (deze pagina).
  • Een vakjury  bestaande uit graficus Ton van den Oudenalder, beeldend kunstenares Marion Kraus en fotograaf Caspar Huurdeman beoordelen de foto’s. De inzendingen worden beoordeeld op originaliteit en kwaliteit.
  • De twaalf mooiste foto’s worden geëxposeerd in De Speeldoos. De tentoonstelling wordt geopend op 6 september en sluit op 22 oktober.
  • Op de Avond van de Baarnsche Geschiedenis (in De Speeldoos op 22 oktober) worden de winnaars bekend gemaakt en vindt de prijsuitreiking plaats. De hoofdprijs is een fotocursus ter waarde van €200 en het jubileumboek van de Historische Kring Baerne. De winnaars van de tweede en derde prijs ontvangen het jubileumboek. Alle inzenders van de 12 geëxposeerde foto’s ontvangen een afdruk van de door hen gemaakt foto.