Vereniging

Naam: Historische Kring Baerne
Bezoekadres: Oudheidkamer, Hoofdstraat 1A, 3741 AC Baarn (ingang via de Bibliotheek)
Postadres: Postbus 326, 3740 AH Baarn
Telefoonnr.: (035) 54 303 77 (alleen tijdens openingstijden: wo 14-16 uur en za 11-13 uur)
Website: www.historischekringbaerne.nl
K.v.K. dossiernr.: 40506169
ING-nr.: NL18 INGB 0004 1921 33
Contributie per adres: € 21,- per jaar (per 1-1-2024). Dit is inclusief de bezorging van het verenigingstijdschrift Baerne binnen de gemeente Baarn. Verzendkosten van de Baerne buiten de gemeente Baarn, maar binnen Nederland, bedragen € 15,00 per jaar.

De Historische Kring Baerne is aangemerkt als culturele ANBI (Algemeen Nut Beogende Instelling).

Voor donateurs van culturele ANBI’s geldt een extra belastingvoordeel (uw gift wordt bij de belastingaangifte automatisch verhoogd met 25%, bij ondernemingen met 50%).

Een erkende culturele ANBI hoeft geen successie- of schenkingsrechten te betalen over legaten en schenkingen. Het bedrag dat u schenkt komt dus volledig ten goede aan de Historische Kring Baerne. De recente jaarrekening en de begroting van de Historische Kring Baerne liggen ter inzage in de Oudheidkamer.

Kijk voor meer informatie op www.belastingdienst.nl

Stukken voor de Algemene Ledenvergadering van 27 maart 2024

Naar de pagina "Jaarstukken"

Overige documenten