Villa Baarnstein Kasteel de Hooge Vuursche Banner3 Fc3 5146 Banner4 Fc3 5173 Banner5 Fc3 5123 Klik voor vacatures

Op 9 september is supermarkt Jumbo aan de Laanstraat gestart met een nieuwe actie: een verzamelalbum met plaatjes en verhalen over de geschiedenis van Baarn.

HKB2409 plaatjesboek MQDe 23 rubrieken met o.a. kunstenaars, bouwwerken, verenigingen, tradities, historische bedrijven en woonwijken laten een uitgebreid overzicht zien van de Baarnse historie. Vrijwilligers van de Historische Kring Baerne hebben in het geheim maanden aan het project gewerkt. Zij hebben de teksten van het boek geschreven en de bijbehorende beelden erbij gezocht.

Het is een prachtig album geworden, dat gratis op te halen is in de winkel. Bij de boodschappen krijgt u al naar gelang het bedrag dat u uitgeeft zakjes met stickers die u in het album kunt plakken.

De actie loopt acht weken, tot begin november.

Na afloop van de actie wordt er nog een ruilmiddag gehouden.

Zie ook het interview dat Eemland1 in de Jumbo-supermarkt heeft afgenomen van Floor-André van den Berg (Manager Jumbo Baarn) en Machteld Olthof (Historische Kring Baerne):