Villa Baarnstein Kasteel de Hooge Vuursche Banner3 Fc3 5146 Banner4 Fc3 5173 Banner5 Fc3 5123 Klik voor vacatures

Hoe kan je beter laten zien dat Baarn voor jou mooi en heel bijzonder is? Een foto inleveren bij de Historische Kring Baerne is dan een mooie gelegenheid. Deze activiteit ter gelegenheid van het 50-jarig bestaan leverde mooie foto’s op.

Na de sluiting van de inzendtermijn zijn de foto’s al op onze website geplaatst.Fotowedstrijd Mijn Baarn poster

Vanaf 30 augustus zijn ze ook te zien in de Oudheidkamer en worden ze, vergroot, tentoongesteld in de Speeldoos. Met de naam van de fotograaf erbij en een stukje tekst waarom juist deze foto werd gemaakt en ingezonden.

Wij stellen het erg op prijs als u bij de opening van de expositie van de wedstrijdfoto’s MIJN BAARN aanwezig kunt zijn.

Meester Pluim, een kenner op het gebied van de Baarnse geschiedenis, verricht de opening op

Vrijdag 30 augustus om 17.00 uur in Theater de Speeldoos

U bent vanaf 16.30 uur van harte welkom!

Op 22 oktober a.s., de Avond van de Baarnsche Geschiedenis, worden de prijswinnaars bekend gemaakt.