De Historische Kring Baerne is blij met het grote aantal vrijwilligers. Dat was een uitstekende reden om ze op 21 november met een heerlijk Chinees buffet te bedanken voor hun inzet.

Vrijwilligers worden bedanktVoor de 50 vrijwilligers die naar de Herberg van Paulus waren gekomen was het erg gezellig om elkaar eens op deze manier te ontmoeten en bij te praten.

In haar toespraak sprak voorzitter Petra Spigt haar dank uit aan al deze onbetaalde krachten en benadrukte ze dat alle vrijwilligers een gezamenlijk belang nastreven, de geschiedenis van Baarn levend houden en uitdragen. Ook stond zij even stil bij het plotselinge overlijden van Eric van der Ent als “het Geheugen van Baarn.”

Bedankje voor de vrijwilligers

Na afloop kregen de aanwezige vrijwilligers een bedankje mee naar huis. Wie er niet bij kon zijn, kreeg een attentie thuis bezorgd.