Wat staat er de komende tijd in Baarn te gebeuren op cultureel vlak? De Historische Kring praat u bij.

18 december tot en met 6 januari 2024

“De Weg van het Licht”. Kerststallenroute Baarn. In de Baarnse tuinen staan dit jaar 332 kerststallen tentoongesteld, zichtbaar vanaf de openbare weg. Meer informatie op www.kerststallenroutebaarn.nl

Tot en met 7 januari 2024

“De lumineuze Nachten van Kasteel de Haar”. Voor de tweede keer komt het kasteel op een magische manier tot leven. Tijdens een avondwandeling door het kasteelpark met een verteller en met indrukwekkende projecties verandert het park in een grote openluchtbioscoop. Meer informatie op: www.delumineuzenachten.nl www.delumineuzenachten.nl

5 januari 2024

‘Nieuwjaarsreceptie Historische Kring Baerne’ van 16.00 – 19.00 uur in de Herberg van Paulus. Opgeven bij Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Tot en met 4 februari 2024Kerststal in Museum Soest

Expositie in Museum Soest door ”De Vrienden van de Kerstgroep” van kerststallen, kerstgroepen, schilderijen en kleinigheden die met Kerst te maken hebben.

Informatie op www.museumsoest.nl

17 januari 2024 Lezing door Hans Mous in de Herberg van Paulus

“Een vermakelijk en overdeftig dorp. Twee wandelaars in Baarn rond 1900.”

Aanvang 20:00 uur, zaal open 19:30 uur

Leden van de Historische Kring Baerne hebben, samen met 1 introducé, gratis toegang.

Niet-leden betalen € 3,50.