Ook dit jaar was de Historische Kring weer aanwezig op het Cultureel Festival, met 2 kramen. Er is flink uitgepakt, met veel spullen en boeken op de verkooptafel, en met succes! Bovendien is er een aantal nieuwe leden bij gekomen.

Helaas was de plek die voor ons was gereserveerd wat minder geschikt: pal tegenover het podium waar de hele dag live muziek ten gehore werd gebracht. Dat is best gezellig als het Edith Piaff chansons zijn, maar de keiharde meezingers later op de middag hebben de vrijwilligers bij de kraam zwaar op de proef gesteld. Belangstellenden konden bijna niet meer te woord worden gestaan. Hopelijk staan we volgend jaar, ons jubileumjaar, op een gunstigere plek.

Dank aan de vrijwilligers die de Oudheidkamer en de kramen hebben bemand deze dag!